start

Verschillen

Dit geeft de verschillen weer tussen de geselecteerde revisie en de huidige revisie van de pagina.

Link naar deze vergelijking

Beide kanten vorige revisie Vorige revisie
Volgende revisie
Vorige revisie
start [06-10-2019 20:11]
surimar59 [Laatste Projecten]
start [08-02-2020 15:35] (huidige)
surimar59 [Wat doen we]
Regel 3: Regel 3:

====== Over Stichting Corantijn ====== ====== Over Stichting Corantijn ======
-<columns 100% 30% -> <​newcolumn>​+<columns 100% 25% -> <​newcolumn>​
 **In ACTIE voor ONDERWIJS, geef TOEKOMST aan een kind!**\\ **In ACTIE voor ONDERWIJS, geef TOEKOMST aan een kind!**\\
 </​columns>​ </​columns>​
 {{ :​foto:​actie_rugzak_2019:​actie_geef_toekomst_aan_een_kind_2019-extern.jpg?​130 |}} {{ :​foto:​actie_rugzak_2019:​actie_geef_toekomst_aan_een_kind_2019-extern.jpg?​130 |}}
 <class redlinks>​ <class redlinks>​
-[[:​start#​3e_container_naar_Suriname-sparen_2019|3e container naar Suriname - sparen ​2019]]+[[:​start#​3e_container_naar_Suriname-sparen_2020|3e container naar Suriname - sparen ​2020]]
 -:- -:-
Regel 61: Regel 61:
 ===== Wat doen we ===== ===== Wat doen we =====

-Onze hulpbehoevende medemens in Suriname een steun in de rug geven door o.a. het versturen van 2-3 containers met hulpgoederen. In de komende vijf jaar zetten we ons in voor kleinschalige duurzame projecten zoals het Financieel Adoptieplan en kinderdagverblijf 't Arkje. Daarnaast bieden wij hulp bij calamiteiten en acute kleinschalige hulp. [[:​nl/​Financieel/​start#​Beleidsplan|Beleidsplan ​2014-2019]]\\+Onze hulpbehoevende medemens in Suriname een steun in de rug geven door o.a. het versturen van 2-3 containers met hulpgoederen. In de komende vijf jaar zetten we ons in voor kleinschalige duurzame projecten zoals het Financieel Adoptieplan en kinderdagverblijf 't Arkje. Daarnaast bieden wij hulp bij calamiteiten en acute kleinschalige hulp. [[:​nl/​Financieel/​start#​Beleidsplan|Beleidsplan ​2020-2024]]\\

===== Laatste Projecten ===== ===== Laatste Projecten =====
-== 3e container naar Suriname-sparen ​2019 ==+== 3e container naar Suriname-sparen ​2020 ==
 Jaarlijks sturen we twee 40 foot containers met hulpgoederen naar Suriname. Graag wilen we dit uitbreiden tot drie containers, echter onze financiële middelen zijn hiervoor ontoereikend.\\ Jaarlijks sturen we twee 40 foot containers met hulpgoederen naar Suriname. Graag wilen we dit uitbreiden tot drie containers, echter onze financiële middelen zijn hiervoor ontoereikend.\\
 De kosten omvatten het vervoer van de container van ons depot in Lelystad naar de haven in Rotterdam/​Paramaribo,​ inclusief inklaring in Suriname, doorvoer van de haven van Paramaribo naar ons magazijn in Welbedacht en distributie naar het binnenland. De kosten omvatten het vervoer van de container van ons depot in Lelystad naar de haven in Rotterdam/​Paramaribo,​ inclusief inklaring in Suriname, doorvoer van de haven van Paramaribo naar ons magazijn in Welbedacht en distributie naar het binnenland.
Regel 70: Regel 70:
   * Het transport kost per container:​\\ € 5.000,​- ​   * Het transport kost per container:​\\ € 5.000,​- ​

-  * Datum laatste wijziging:​\\ ​6 oktober 2019\\+  * Datum laatste wijziging:​\\ ​31 januari 2020\\

-  * [color=red]**Ontvangen bedrag:\\ € 4.302,05**[/color]+  * [color=red]**Ontvangen bedrag:\\ € 958,55**[/color]

[color=purple]**Wilt U meehelpen om ons doel te realiseren? Word dan sponsor!**[/​color]\\ ​ [color=purple]**Wilt U meehelpen om ons doel te realiseren? Word dan sponsor!**[/​color]\\ ​
Regel 82: Regel 82:
 |BIC-nummer|:​ RABONL2U| |BIC-nummer|:​ RABONL2U|
 </​class>​ </​class>​
-Ten name van **Stichting Corantijn te Amersfoort** o.v.v. **3e container ​2019**+Ten name van **Stichting Corantijn te Amersfoort** o.v.v. **3e container ​2020**
 </​columns>​ </​columns>​