nl:archief2016:20160315_kaarsvetactie_2014-15

Verschillen

Dit geeft de verschillen weer tussen de geselecteerde revisie en de huidige revisie van de pagina.

Link naar deze vergelijking

nl:archief2016:20160315_kaarsvetactie_2014-15 [29-12-2018 16:34]
127.0.0.1 Externe bewerking
nl:archief2016:20160315_kaarsvetactie_2014-15 [03-03-2020 18:56] (huidige)
surimar59
Regel 3: Regel 3:
 Zelfs nadat de actie “Kaarsvet” beëindigd was begin 2014 ontvingen we nog regelmatig dozen en zakken met restanten kaarsvet uit Nederland en Duitsland. Zelfs nadat de actie “Kaarsvet” beëindigd was begin 2014 ontvingen we nog regelmatig dozen en zakken met restanten kaarsvet uit Nederland en Duitsland.

-Mede daardoor hebben we in de containers van 2014 en 2015 nog een hoop kartonnen dozen met kaarsvet kunnen vervoeren die gebruikt zullen worden bij het kaarsen maken bij Stichting Double ​Positiv ​en Stichting Matoekoe, een heil pedagogisch centrum voor kinderen en jongeren.+Mede daardoor hebben we in de containers van 2014 en 2015 nog een hoop kartonnen dozen met kaarsvet kunnen vervoeren die gebruikt zullen worden bij het kaarsen maken bij Stichting Double ​Positive ​en Stichting Matoekoe, een heil pedagogisch centrum voor kinderen en jongeren.

{{:​foto:​resultaat_kaarsvet_201415:​logo_stichting_double_positiv.png?​130|}} {{:​foto:​resultaat_kaarsvet_201415:​logo_stichting_double_positiv.png?​130|}}