nl:archief2009:20091210_resultaat_actie_toiletartikelen

Verschillen

Dit geeft de verschillen weer tussen de geselecteerde revisie en de huidige revisie van de pagina.

Link naar deze vergelijking

nl:archief2009:20091210_resultaat_actie_toiletartikelen [29-12-2018 16:34] (huidige)
Regel 1: Regel 1:
 +====== 10.12.2009 Resultaat Actie Toiletartikelen ====== ​

+<​html><​p><​strong><​a target="​_blank"​ href="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​actietoiletartikelen/​img_1935.jpg"><​img border="​0"​ width="​131"​ height="​98"​ alt=""​ src="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​actietoiletartikelen/​img_1935.jpg"​ /></​a>&​nbsp;<​a target="​_blank"​ href="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​actietoiletartikelen/​img_1936.jpg"><​img border="​0"​ width="​131"​ height="​98"​ alt=""​ src="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​actietoiletartikelen/​img_1936.jpg"​ /></​a>&​nbsp;<​a target="​_blank"​ href="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​actietoiletartikelen/​p1030356.jpg"><​img border="​0"​ width="​131"​ height="​98"​ alt=""​ src="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​actietoiletartikelen/​p1030356.jpg"​ /></​a></​strong></​p><​p><​strong>​Fantastisch</​strong>,​ wat een inbreng hebben we ontvangen op de actie toiletartikelen!! <br /><br />We zijn werkelijk overspoeld met schoonmaakmiddelen,​ tandenborstels,​ tandpasta, douche gel, shampoo, toiletpapier,​ maandverband,​ etc., etc. <br /><br />Vanuit ons hart een <​strong>​HEEL HARTELIJK DANK</​strong>​ voor uw hulp!! <br /><br />​Donderdag 15 oktober 2009 hebben we de container geladen waardoor een groot deel van de door u ingezamelde artikelen onderweg is naar Suriname. <br /><br />De producten zijn bestemd voor het NATSJ-huis, kindertehuizen,​ bejaarden- en verpleegtehuizen en de R.G.D., in het bijzonder de afdeling die zorg draagt voor aidspati&​euml;​nten. <br />Het is een grote steun voor deze instellingen omdat de aanschaf van deze artikelen telkens weer een grote uitgave is die iedere keer weer terug komt. Door dit in te zamelen heeft u enorm geholpen! <br /><br />Wat ook enorm fijn is, is dat we nu in staat waren om 120 kerstpakketten te maken voor de Estherstichting,​ de Santa Boma gevangenis en de Stichting Maxilinder, die zich bezighoudt met straatprostituees en hun kinderen. <br /><br />Met de volgende container vindt de rest van de ontvangen toiletartikelen hun weg naar Suriname. <br /><br />​Nogmaals <​strong>​dank u wel</​strong>​ dat u op zo&​rsquo;​n grandioze wijze Stichting Corantijn helpt! <br /><br /><br />Marion van Berkum <br /></​p></​html>​