nl:archief2009:20091105_resultaat_actie_sport-en_spelmateriaal

Verschillen

Dit geeft de verschillen weer tussen de geselecteerde revisie en de huidige revisie van de pagina.

Link naar deze vergelijking

nl:archief2009:20091105_resultaat_actie_sport-en_spelmateriaal [29-12-2018 16:34] (huidige)
Regel 1: Regel 1:
 +====== 05.11.2009 Resultaat Actie Sport-en Spelmateriaal ====== ​

+<​html><​p>​De actie voor het sport- en spelmateriaal is een groot succes geworden!</​p><​div>​Op 12 maart jl. kon voor alle speelkisten voor de jeugd in de zeven gemeenten in Suriname de inhoud&​nbsp;​met de container verstuurd worden.&​nbsp;</​div><​div>&​nbsp;</​div><​div>​Net voordat de zomervakantie begon heeft iedere gemeente &​nbsp;​een met sport- en spelmateriaal gevulde kist ontvangen. De kisten zijn door een broeder uit de gemeente in Brownsweg, een gemeente in het binnenland, gemaakt.&​nbsp;​Het zijn mooie stevige houten kisten geworden.</​div><​div>&​nbsp;</​div><​div>​In augustus werd de jeugddag in Suriname gehouden. Op deze dag komt alle jeugd uit Suriname op een jeugdkamp bij elkaar. De sport- en spelmaterialen kwamen hier goed van pas! Er werd gebadmintond,​ gevoetbald, slagbal gespeeld, een kaartje gelegd en tot vervelens toe mens-erger-je-niet gespeeld........</​div><​div>&​nbsp;</​div><​div><​strong>​Mede door uw hulp heeft de jeugd een fantastische tijd met elkaar beleefd!</​strong></​div><​div>&​nbsp;</​div><​div><​strong>​Er is echter meer nieuws te melden over deze actie:</​strong></​div><​div>​We zijn door u zo rijkelijk bedeeld dat we nog bergen materiaal over hadden!! </​div><​div>&​nbsp;</​div><​div>​Helemaal fantastisch!</​div><​div>​Al het resterend materiaal is in juni jl. met de container naar Suriname verscheept en wordt momenteel verdeeld. We kunnen hierdoor ook het NATSJ-huis en vele scholen en kindertehuizen mee laten genieten van dit bijzonder resultaat.</​div><​div>&​nbsp;</​div><​div>&​nbsp;</​div><​div><​strong><​font color="#​ff0000">​We willen iedereen die hieraan heeft bijgedragen van harte bedanken!</​font></​strong></​div><​div>&​nbsp;</​div><​div>​Marion van Berkum</​div><​div></​div><​div><​a target="​_blank"​ href="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​resultatensportactie/​speelkist_img_0959.jpg"><​img border="​0"​ alt=""​ width="​131"​ height="​98"​ src="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​resultatensportactie/​speelkist_img_0959.jpg"​ /></​a>&​nbsp;<​a target="​_blank"​ href="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​resultatensportactie/​speelkist_gevuld_img_0960.jpg"><​img border="​0"​ alt=""​ width="​131"​ height="​98"​ src="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​resultatensportactie/​speelkist_gevuld_img_0960.jpg"​ /></​a>&​nbsp;<​a target="​_blank"​ href="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​resultatensportactie/​p1010663.jpg"><​img border="​0"​ alt=""​ width="​131"​ height="​98"​ src="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​resultatensportactie/​p1010663.jpg"​ /></​a>&​nbsp;<​a target="​_blank"​ href="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​resultatensportactie/​p1010664.jpg"><​img border="​0"​ alt=""​ width="​131"​ height="​98"​ src="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​resultatensportactie/​p1010664.jpg"​ /></​a>&​nbsp;​ </​div><​div><​a target="​_blank"​ href="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​resultatensportactie/​p1010665.jpg"><​img border="​0"​ alt=""​ width="​131"​ height="​98"​ src="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​resultatensportactie/​p1010665.jpg"​ /></​a>&​nbsp;<​a target="​_blank"​ href="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​resultatensportactie/​p1010666.jpg"><​img border="​0"​ alt=""​ width="​131"​ height="​98"​ src="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​resultatensportactie/​p1010666.jpg"​ /></​a>&​nbsp;<​a target="​_blank"​ href="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​resultatensportactie/​p1010665.jpg"><​img border="​0"​ width="​131"​ height="​98"​ alt=""​ src="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​resultatensportactie/​img_0954.jpg"​ /></​a>&​nbsp;<​a target="​_blank"​ href="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​resultatensportactie/​p1010666.jpg"><​img border="​0"​ width="​131"​ height="​98"​ alt=""​ src="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​resultatensportactie/​img_0956.jpg"​ /></​a>&​nbsp;</​div></​html>​