nl:archief2009:20090605_sportclub_fitness_aalsmeer_organiseerde_een

Verschillen

Dit geeft de verschillen weer tussen de geselecteerde revisie en de huidige revisie van de pagina.

Link naar deze vergelijking

nl:archief2009:20090605_sportclub_fitness_aalsmeer_organiseerde_een [29-12-2018 16:34] (huidige)
Regel 1: Regel 1:
 +====== 05.06.2009 Sportclub Fitness Aalsmeer organiseerde een SPETTERENDE Surinaamse spinning ====== ​

+<​html><​div><​div align="​center"><​strong><​font color="#​3366ff"​ size="​3">​SPETTERENDE SURINAAMSE SPINNING</​font></​strong></​div><​div align="​center"><​img height="​123"​ alt=""​ width="​360"​ src="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​spinningaalsmeer/​spinning.png"​ /></​div><​div align="​left"><​a target="​_blank"​ href="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​spinningaalsmeer/​spinning_001.jpg"><​img height="​98"​ alt=""​ width="​131"​ border="​0"​ src="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​spinningaalsmeer/​spinning_001.jpg"​ /></​a>&​nbsp;<​a target="​_blank"​ href="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​spinningaalsmeer/​spinning_003.jpg"><​img height="​98"​ alt=""​ width="​131"​ border="​0"​ src="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​spinningaalsmeer/​spinning_003.jpg"​ /></​a>&​nbsp;<​a target="​_blank"​ href="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​spinningaalsmeer/​spinning_009.jpg"><​img height="​98"​ alt=""​ width="​131"​ border="​0"​ src="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​spinningaalsmeer/​spinning_009.jpg"​ /></​a>&​nbsp;<​a target="​_blank"​ href="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​spinningaalsmeer/​spinning_010.jpg"><​img height="​98"​ alt=""​ width="​131"​ border="​0"​ src="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​spinningaalsmeer/​spinning_010.jpg"​ /></​a>&​nbsp;</​div><​div align="​left"><​a target="​_blank"​ href="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​spinningaalsmeer/​spinning_015b.jpg"><​img height="​98"​ alt=""​ width="​131"​ border="​0"​ src="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​spinningaalsmeer/​spinning_015b.jpg"​ /></​a>&​nbsp;<​a target="​_blank"​ href="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​spinningaalsmeer/​spinning_016.jpg"><​img height="​98"​ alt=""​ width="​131"​ border="​0"​ src="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​spinningaalsmeer/​spinning_016.jpg"​ /></​a>&​nbsp;<​a target="​_blank"​ href="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​spinningaalsmeer/​spinning_019.jpg"><​img height="​98"​ alt=""​ width="​131"​ border="​0"​ src="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​spinningaalsmeer/​spinning_019.jpg"​ /></​a>&​nbsp;<​a target="​_blank"​ href="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​spinningaalsmeer/​spinning_020.jpg"><​img height="​98"​ alt=""​ width="​131"​ border="​0"​ src="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​spinningaalsmeer/​spinning_020.jpg"​ /></​a>&​nbsp;</​div><​div align="​left"><​a target="​_blank"​ href="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​spinningaalsmeer/​spinning_021.jpg"><​img height="​98"​ alt=""​ width="​131"​ border="​0"​ src="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​spinningaalsmeer/​spinning_021.jpg"​ /></​a>&​nbsp;<​a target="​_blank"​ href="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​spinningaalsmeer/​spinning_022.jpg"><​img height="​98"​ alt=""​ width="​131"​ border="​0"​ src="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​spinningaalsmeer/​spinning_022.jpg"​ /></​a>&​nbsp;<​a target="​_blank"​ href="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​spinningaalsmeer/​spinning_023.jpg"><​img height="​98"​ alt=""​ width="​131"​ border="​0"​ src="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​spinningaalsmeer/​spinning_023.jpg"​ /></​a>&​nbsp;<​a target="​_blank"​ href="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​spinningaalsmeer/​spinning_024.jpg"><​img height="​98"​ alt=""​ width="​131"​ border="​0"​ src="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​spinningaalsmeer/​spinning_024.jpg"​ /></​a>&​nbsp;</​div><​div align="​left"><​a target="​_blank"​ href="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​spinningaalsmeer/​spinning_027.jpg"><​img height="​98"​ alt=""​ width="​131"​ border="​0"​ src="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​spinningaalsmeer/​spinning_027.jpg"​ /></​a>&​nbsp;<​a target="​_blank"​ href="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​spinningaalsmeer/​spinning_028.jpg"><​img height="​98"​ alt=""​ width="​131"​ border="​0"​ src="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​spinningaalsmeer/​spinning_028.jpg"​ /></​a>&​nbsp;<​a target="​_blank"​ href="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​spinningaalsmeer/​spinning_029.jpg"><​img height="​98"​ alt=""​ width="​131"​ border="​0"​ src="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​spinningaalsmeer/​spinning_029.jpg"​ /></​a>&​nbsp;</​div><​div align="​center"></​div></​div><​div></​div><​div>​Op vrijdag 5 juni jl. heeft er bij sportclub Fitness Aalsmeer te Aalsmeer een spetterende spinning plaatsgevonden voor Stichting Corantijn.</​div><​div>&​nbsp;</​div><​div>​In de ochtend is er hard gewerkt om Surinaamse hapjes en drankjes klaar te maken zodat alle deelnemers tussendoor wat extra energie op konden doen.</​div><​div>&​nbsp;<​div><​a target="​_blank"​ href="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​spinningaalsmeer/​hapjes_maken_voor_de_spinning_juni_2009_2.jpg"><​img height="​98"​ alt=""​ width="​131"​ border="​0"​ src="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​spinningaalsmeer/​hapjes_maken_voor_de_spinning_juni_2009_2.jpg"​ /></​a>&​nbsp;<​a target="​_blank"​ href="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​spinningaalsmeer/​hapjes_maken_voor_de_spinning_juni_2009_6.jpg"><​img height="​98"​ alt=""​ width="​74"​ border="​0"​ src="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​spinningaalsmeer/​hapjes_maken_voor_de_spinning_juni_2009_6.jpg"​ /></​a>&​nbsp;<​a target="​_blank"​ href="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​spinningaalsmeer/​hapjes_maken_voor_de_spinning_juni_2009_10.jpg"><​img height="​98"​ alt=""​ width="​74"​ border="​0"​ src="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​spinningaalsmeer/​hapjes_maken_voor_de_spinning_juni_2009_10.jpg"​ /></​a>&​nbsp;<​a target="​_blank"​ href="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​spinningaalsmeer/​hapjes_maken_voor_de_spinning_juni_2009_14.jpg"><​img height="​98"​ alt=""​ width="​131"​ border="​0"​ src="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​spinningaalsmeer/​hapjes_maken_voor_de_spinning_juni_2009_14.jpg"​ /></​a>&​nbsp;<​a target="​_blank"​ href="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​spinningaalsmeer/​hapjes_maken_voor_de_spinning_juni_2009_16.jpg"><​img height="​98"​ alt=""​ width="​131"​ border="​0"​ src="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​spinningaalsmeer/​hapjes_maken_voor_de_spinning_juni_2009_16.jpg"​ /></​a>&​nbsp;</​div><​div></​div></​div><​div>​Aan het einde van de middag is de spinningzaal en de sportruimte aangekleed met posters, waarop staat wat we als stichting allemaal doen, en kalenderplaten. Daarnaast werd de grote leestafel opgemaakt met Mofokoranti&​rsquo;​s,​ flyers en met de door de sportclub gesponsorde hapjes en drankjes. </​div><​div>&​nbsp;</​div><​div>​De spinning bestond uit drie sessies: </​div><​div>​Sessie 1: 19:00 &ndash; 20:00 uur spinning op niveau 1</​div><​div>​Sessie 2: 20:00 &ndash; 21:00 uur spinning op niveau 2</​div><​div>​Sessie 3: 21:00 &ndash; 22:00 uur spinning op niveau 2</​div><​div>​Men kon mee doen voor &​eacute;&​eacute;​n,​ twee of drie uur, maar voor ieder uur werd een donatie gevraagd.</​div><​div>&​nbsp;</​div><​div>​In totaal hebben zich er 21 spinning-liefhebbers voor deze avond aangemeld. Onder de swingende klanken van o.a. Trafassi, Kaoma met de lambada klanken in verschillende variaties, Bueno Vista Social Club en Juan Luis Guerra werd menige kilometer afgelegd.</​div><​div>&​nbsp;</​div><​div>​Als je al deze kilometers achter elkaar aan plakt waren we zeker in Suriname aangeland! </​div><​div>&​nbsp;</​div><​div><​div><​div align="​center"><​a href="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​spinningaalsmeer/​spinning024.mov "><​strong></​strong></​a></​div>​Tussen de sessies door was er gelegenheid om te doneren en de opgehangen posters en foto&​rsquo;​s te bekijken. Daarnaast konden er vragen worden gesteld aan de aanwezige verantwoordelijke van deze stichting.</​div></​div><​div>&​nbsp;</​div><​div>​Naast een financi&​euml;​le bijdrage konden de deelnemers ook hulpgoederen aanleveren.</​div><​div>&​nbsp;</​div><​div><​strong>​Wat een fantastisch resultaat hebben we geboekt!!</​strong></​div><​div>​Er is een bedrag van <​strong>​EUR 361.31</​strong>​ opgehaald en we mochten <​strong>​meerdere zakken met kleding</​strong>​ ontvangen!</​div><​div>&​nbsp;</​div><​div>​Met de ontvangen donaties gaat de stichting in Suriname <​strong>​voedselhulp</​strong>​ verlenen aan de armste der armen. De voedselpakketten worden door ons in Suriname samengesteld en bestaan uit alledaagse dingen zoals rijst, aardappelen,​ knoflook, boter, sardines in blik, olie, bruine bonen, etc. </​div><​div>&​nbsp;</​div><​div>​Wij willen allen die enthousiast hier aan op wat voor manier dan ook hebben meegewerkt </​div><​div align="​center"><​strong>​HARTELIJK DANKEN!!</​strong></​div><​div>&​nbsp;</​div><​div>​Wilt u meer weten over sportclub Fitness Aalsmeer kijk dan op: <a href="​http://​www.fitness-aalsmeer.nl/">​www.fitness-aalsmeer.nl</​a></​div><​div>&​nbsp;</​div><​div>&​nbsp;</​div><​div>​Marion van Berkum</​div></​html>​