nl:archief2009:20090331_amstelring_een_spontane_en_genereuze_sponsor

Verschillen

Dit geeft de verschillen weer tussen de geselecteerde revisie en de huidige revisie van de pagina.

Link naar deze vergelijking

nl:archief2009:20090331_amstelring_een_spontane_en_genereuze_sponsor [29-12-2018 16:34] (huidige)
Regel 1: Regel 1:
 +====== 31.03.2009 Amstelring: een spontane en genereuze sponsor ====== ​

+<​html><​div>​De organisatie stichting Thuiszorgwinkels Amstelring in Oude Meer heeft naast hun &​lsquo;​normale&​rsquo;​ maandelijkse schenkingen een tweetal bijzondere schenkingen aan ons gedaan waarvoor wij hun zeer dankbaar zijn.</​div><​div>&​nbsp;</​div><​div>​In september 2008 werden we benaderd door de heer Jan van Schaik met de vraag of wij ook interesse hadden voor een zestal babybedjes met matras en hemeltje. In het ziekenhuis worden deze bedjes direct naast het bed van de moeder geplaatst zodat, door het doorzichtig bedje, de moeder contact houdt met haar kind. <​strong>​Heel erg welkom</​strong>​ natuurlijk!!</​div><​div>&​nbsp;</​div><​div>​Het inladen van de bedjes in de container in Benschop:</​div><​div align="​center"><​a target="​_blank"​ href="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​schenking_amstelring/​p1010427.jpg"><​img height="​203"​ alt=""​ width="​271"​ border="​0"​ src="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​schenking_amstelring/​p1010427.jpg"​ /></​a>&​nbsp;<​a target="​_blank"​ href="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​schenking_amstelring/​p1010426.jpg"><​img height="​203"​ alt=""​ width="​271"​ border="​0"​ src="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​schenking_amstelring/​p1010426.jpg"​ /></​a></​div><​div>&​nbsp;</​div><​div>​Begin oktober 2008 zijn deze bedjes met de container verscheept naar Suriname waar ze op 18 november gelost zijn. Diezelfde dag is de RGD, de Regionale Gezondheids Dienst, de bedjes in Paramaribo op komen halen. Ze waren hier erg blij mee. <​strong>​Fantastisch!!</​strong></​div><​div>&​nbsp;</​div><​div>​Het ophalen van de bedjes door de RGD in Paramaribo:</​div><​div><​a target="​_blank"​ href="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​schenking_amstelring/​afbeelding_257.jpg"><​img height="​253"​ alt=""​ width="​190"​ border="​0"​ src="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​schenking_amstelring/​afbeelding_257.jpg"​ /></​a>&​nbsp;&​nbsp;&​nbsp;&​nbsp;&​nbsp;&​nbsp;<​a target="​_blank"​ href="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​schenking_amstelring/​afbeelding_256.jpg"><​img height="​253"​ alt=""​ width="​190"​ border="​0"​ src="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​schenking_amstelring/​afbeelding_256.jpg"​ /></​a>&​nbsp;&​nbsp;&​nbsp;&​nbsp;&​nbsp;&​nbsp;<​a target="​_blank"​ href="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​schenking_amstelring/​afbeelding_256.jpg"><​img height="​253"​ alt=""​ width="​190"​ border="​0"​ src="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​schenking_amstelring/​afbeelding_258.jpg"​ /></​a>&​nbsp;&​nbsp;​ </​div><​div>&​nbsp;</​div><​div>​Zoals elke maand waren we weer op bezoek bij stichting Thuiszorgwinkels Amstelring om de hulpgoederen op te halen die na toestemming van Jan van Schaik door de medewerkers,​ bijvoorbeeld Marja Verheijen, klaargezet zijn.</​div><​div>​Terwijl we hiermee bezig waren werd ons gevraagd of we ook elleboogkrukken konden gebruiken.</​div><​div>​Daar hoefden we niet lang over na te denken, JA, heel graag zelfs!</​div><​div>​We wisten niet waar we kijken moesten, een hele container elleboogkrukken mochten we meenemen, 108 paar!!! &​nbsp;​Past dit wel in de auto??? Nou het is gelukt! </​div><​div>​Onderstaand de foto&​rsquo;​s,​ waarop onder anderen Geert te zien is, met het resultaat.</​div><​div>&​nbsp;</​div><​div align="​center"><​a target="​_blank"​ href="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​schenking_amstelring/​p1010678.jpg"><​img height="​190"​ alt=""​ width="​253"​ border="​0"​ src="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​schenking_amstelring/​p1010678.jpg"​ /></​a>&​nbsp;<​a target="​_blank"​ href="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​schenking_amstelring/​p1010679.jpg"><​img height="​190"​ alt=""​ width="​143"​ border="​0"​ src="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​schenking_amstelring/​p1010679.jpg"​ /></​a>&​nbsp;<​a target="​_blank"​ href="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​schenking_amstelring/​p1010680.jpg"><​img height="​190"​ alt=""​ width="​253"​ border="​0"​ src="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​schenking_amstelring/​p1010680.jpg"​ /></​a>&​nbsp;</​div><​div align="​center">&​nbsp;</​div><​div align="​center"><​a target="​_blank"​ href="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​schenking_amstelring/​p1010676.jpg"><​img height="​190"​ alt=""​ width="​253"​ border="​0"​ src="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​schenking_amstelring/​p1010676.jpg"​ /></​a>&​nbsp;<​a target="​_blank"​ href="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​schenking_amstelring/​p1010677.jpg"><​img height="​190"​ alt=""​ width="​253"​ border="​0"​ src="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​schenking_amstelring/​p1010677.jpg"​ /></​a>&​nbsp;​ </​div><​div>&​nbsp;</​div><​div>​We mochten ook nog 15 driewieler rollators meenemen, helemaal <​strong>​fantastisch</​strong>​!</​div><​div>&​nbsp;</​div><​div>​We willen de organisatie stichting Thuiszorgwinkels Amstelring en haar medewerkers <​strong>​heel hartelijk danken</​strong>​ voor deze bijzondere hulp.<​strong>​ GRANDIOOS!!</​strong></​div><​div><​strong>&​nbsp;</​strong></​div><​div><​strong>&​nbsp;</​strong></​div><​div>​Marion van Berkum</​div></​html>​