nl:archief2009:20090315_container_geladen.._en_het_bleef_bijna_droog

Verschillen

Dit geeft de verschillen weer tussen de geselecteerde revisie en de huidige revisie van de pagina.

Link naar deze vergelijking

nl:archief2009:20090315_container_geladen.._en_het_bleef_bijna_droog [29-12-2018 16:34] (huidige)
Regel 1: Regel 1:
 +====== 15.03.2009 Container geladen??.. en het bleef (bijna) droog! ====== ​

+<​html><​div><​font size="​2">​Wat een bijzondere dag hebben we vandaag op 12 maart 2009 weer mogen ervaren! Vanuit alle uithoeken in Nederland is er op onze oproep om te komen helpen gereageerd. We hadden zes nieuwe enthousiaste vrijwilligers die vandaag onze ploeg kwamen versterken. </​font></​div><​div><​font size="​2">​In totaal waren we met <​strong>​37</​strong>​ kanjers.</​font></​div><​div align="​center"><​strong><​font size="​2">&​nbsp;</​font></​strong></​div><​div align="​center"><​strong><​font size="​2">​FANTASTISCH!</​font></​strong></​div><​div><​font size="​2">&​nbsp;</​font></​div><​div><​font size="​2">​V&​oacute;&​oacute;​r 09:00 uur is de container gebracht en al ras werd er na de verkwikkende koffie en thee gesjouwd, getild en gelopen met allerlei materiaal van de schuren richting de container. Van alles kwam voorbij zoals schoolmeubilair,​ nachtkastjes voor bij een ziekenhuisbed,​ dozen met boeken, dozen met verbandmateriaal,​ dozen met stomamateriaal,​ pakken incontinentiemateriaal,​ verpakte kleding, speelgoed en natuurlijk de sport- en spelattributen voor de jeugddag in Suriname!</​font></​div><​div><​font size="​2">​Gedurende de middag is er door een aantal zusters nog in allerijl gordijnstof,​ knuffels en kleding uitgezocht en in plastic verpakt om de luchtgaten in de container te vullen. Dat was even flink aanpakken voor een aantal van de vrijwilligers.</​font></​div><​div><​font size="​2">&​nbsp;</​font></​div><​div><​font size="​2">​Voor de harde werkers werd goed gezorgd. Vers-markt Jan Jongerius uit Hilversum heeft een doos vol vers fruit gesponsord en twee zusters hebben hun creatieve kookkunsten op ons uitgeoefend. Er was een heerlijke erwtensoep en er lagen stapels broodjes pom, een Surinaamse lekkernij. We hebben gesmuld!</​font></​div><​div align="​center"><​strong><​font size="​2">&​nbsp;</​font></​strong></​div><​div align="​center"><​strong><​font size="​2">​Lieve gevers: dank voor deze goede gaven!!</​font></​strong></​div><​div><​font size="​2">&​nbsp;</​font></​div><​div><​font size="​2">​De weersvoorspelling was niet best voor deze dag want er was flink wat regen voorspeld. Maar &​acute;​de weergoden&​acute;​ waren ons goed gezind. Op een klein 1&​frac12;​ uur wat gespetter na bleef het droog. </​font></​div><​div align="​center"><​font size="​2">​Daar zijn we de lieve God dankbaar voor!!</​font></​div><​div><​font size="​2">​Je moet er niet aan denken dat al het materiaal nat de container in gaat.</​font></​div><​div><​font size="​2">&​nbsp;</​font></​div><​div><​font size="​2">​Naast al het werk is er ontzettend veel gelachen. Er heerste weer een grandioos goede sfeer onder de helpers. Het was heerlijk om zo met elkaar bezig te zijn! Aan het einde van de dag klonk er uit vele monden, ook van diegenen die er voor het eerst waren:</​font></​div><​div align="​center"><​font size="​2">​Het was berengezellig! De volgende keer zijn we er weer hoor!</​font></​div><​div align="​center"><​font size="​2">&​nbsp;</​font></​div><​div align="​center"><​strong><​font size="​2">​Geweldig om dat te horen!</​font></​strong></​div><​div><​font size="​2">&​nbsp;</​font></​div><​div><​font size="​2">​Voordat we weer in onze auto&​acute;​s stapten of richting openbaar vervoer wandelden kregen we allemaal een mooie gele roos met een bedankkaartje zodat we nog een tijdje van deze dag kunnen nagenieten. Voldaan ging een ieder weer op weg naar huis.</​font></​div><​div><​font size="​2">&​nbsp;</​font></​div><​div><​font size="​2">​Aan allen die weer vele kilometers hebben gereden, speciaal voor ons een vrije dag van hun werk genomen hebben:</​font></​div><​div><​font size="​2">&​nbsp;</​font></​div><​div align="​center"><​strong><​span><​font size="​2"><​font color="#​ff0000"​ size="​3">​HARTELIJK DANK</​font>&​nbsp;&​nbsp;&​nbsp;​ <​div><​font size="​2">&​nbsp;</​font></​div></​font></​span></​strong></​div><​div align="​center"><​strong><​span></​span></​strong></​div><​div align="​center"><​strong><​span><​font size="​2"></​font></​span></​strong></​div><​div align="​center"><​strong><​span><​font size="​2">​Het was een dag met een sterretje!</​font></​span></​strong></​div><​div align="​center"><​strong><​span></​span></​strong></​div><​div align="​center"></​div><​div><​font size="​2"></​font></​div><​div><​font size="​2">​Marion van Berkum</​font></​div><​div><​font size="​2"></​font></​div><​div><​font size="​2"></​font></​div><​div align="​center"><​a target="​_blank"​ href="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​containerladen_mar2009/​p1010644.jpg"><​img height="​93"​ alt=""​ width="​124"​ border="​0"​ src="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​containerladen_mar2009/​p1010644.jpg"​ /></​a>&​nbsp;<​a target="​_blank"​ href="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​containerladen_mar2009/​p1010645.jpg"><​img height="​93"​ alt=""​ width="​124"​ border="​0"​ src="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​containerladen_mar2009/​p1010645.jpg"​ /></​a>&​nbsp;<​a target="​_blank"​ href="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​containerladen_mar2009/​p1010646.jpg"><​img height="​93"​ alt=""​ width="​124"​ border="​0"​ src="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​containerladen_mar2009/​p1010646.jpg"​ /></​a>&​nbsp;<​a target="​_blank"​ href="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​containerladen_mar2009/​p1010647.jpg"><​img height="​93"​ alt=""​ width="​124"​ border="​0"​ src="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​containerladen_mar2009/​p1010647.jpg"​ /></​a></​div><​div align="​center">&​nbsp;<​a target="​_blank"​ href="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​containerladen_mar2009/​p1010649.jpg"><​img height="​93"​ alt=""​ width="​124"​ border="​0"​ src="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​containerladen_mar2009/​p1010649.jpg"​ /></​a>&​nbsp;<​a target="​_blank"​ href="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​containerladen_mar2009/​p1010650.jpg"><​img height="​93"​ alt=""​ width="​124"​ border="​0"​ src="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​containerladen_mar2009/​p1010650.jpg"​ /></​a>&​nbsp;<​a target="​_blank"​ href="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​containerladen_mar2009/​p1010652.jpg"><​img height="​93"​ alt=""​ width="​124"​ border="​0"​ src="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​containerladen_mar2009/​p1010652.jpg"​ /></​a>&​nbsp;<​a target="​_blank"​ href="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​containerladen_mar2009/​p1010654.jpg"><​img height="​93"​ alt=""​ width="​124"​ border="​0"​ src="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​containerladen_mar2009/​p1010654.jpg"​ /></​a></​div><​div align="​center">&​nbsp;<​a target="​_blank"​ href="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​containerladen_mar2009/​p1010655.jpg"><​img height="​93"​ alt=""​ width="​124"​ border="​0"​ src="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​containerladen_mar2009/​p1010655.jpg"​ /></​a>&​nbsp;<​a target="​_blank"​ href="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​containerladen_mar2009/​p1010658.jpg"><​img height="​93"​ alt=""​ width="​124"​ border="​0"​ src="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​containerladen_mar2009/​p1010658.jpg"​ /></​a>&​nbsp;<​a target="​_blank"​ href="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​containerladen_mar2009/​p1010659a.jpg"><​img height="​93"​ alt=""​ width="​124"​ border="​0"​ src="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​containerladen_mar2009/​p1010659a.jpg"​ /></​a>&​nbsp;<​a target="​_blank"​ href="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​containerladen_mar2009/​p1010660.jpg"><​img height="​93"​ alt=""​ width="​124"​ border="​0"​ src="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​containerladen_mar2009/​p1010660.jpg"​ /></​a></​div><​div align="​center">&​nbsp;<​a target="​_blank"​ href="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​containerladen_mar2009/​P1010661"><​img height="​93"​ alt=""​ width="​124"​ border="​0"​ src="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​containerladen_mar2009/​p1010661.jpg"​ /></​a>&​nbsp;<​a target="​_blank"​ href="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​containerladen_mar2009/​p1010662.jpg"><​img height="​93"​ alt=""​ width="​124"​ border="​0"​ src="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​containerladen_mar2009/​p1010662.jpg"​ /></​a>&​nbsp;<​a target="​_blank"​ href="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​containerladen_mar2009/​p1010664.jpg"><​img height="​93"​ alt=""​ width="​124"​ border="​0"​ src="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​containerladen_mar2009/​p1010664.jpg"​ /></​a>&​nbsp;<​a target="​_blank"​ href="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​containerladen_mar2009/​p1010667.jpg"><​img height="​93"​ alt=""​ width="​124"​ border="​0"​ src="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​containerladen_mar2009/​p1010667.jpg"​ /></​a></​div><​div align="​center"><​a target="​_blank"​ href="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​containerladen_mar2009/​p1010669.jpg"><​img height="​93"​ alt=""​ width="​124"​ border="​0"​ src="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​containerladen_mar2009/​p1010669.jpg"​ /></​a>&​nbsp;<​a target="​_blank"​ href="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​containerladen_mar2009/​p1010671.jpg"><​img height="​94"​ width="​71"​ border="​0"​ alt=""​ src="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​containerladen_mar2009/​p1010671.jpg"​ /></​a>&​nbsp;<​a target="​_blank"​ href="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​containerladen_mar2009/​p1010672.jpg"><​img height="​94"​ width="​71"​ border="​0"​ alt=""​ src="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​containerladen_mar2009/​p1010672.jpg"​ /></​a>&​nbsp;<​a target="​_blank"​ href="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​containerladen_mar2009/​p1010675.jpg"><​img height="​93"​ alt=""​ width="​124"​ border="​0"​ src="​http://​www.stichting-corantijn.nl/​_media/​foto/​containerladen_mar2009/​p1010675.jpg"​ /></​a>&​nbsp;</​div><​div align="​center"></​div></​html>​