Dankbaar met de ontvangen hulp

Door een rugoperatie is deze dame afhankelijk van loopkrukken. Deze heeft Stichting Corantijn haar op een eerder moment geschonken.  Door andere problemen heeft ze nu ook incontinentiemateriaal nodig. Er is moeilijk aan te komen en daarnaast voor haar niet te betalen. Gelukkig kon ze, doordat oud-medewerkster van het St. Vincentius ziekenhuis, mw. Melcherts, een aanvraag had gestuurd, door ons geholpen worden.

Daar is ze heel dankbaar mee. Ze stuurde ons onderstaand gesproken appbericht:
“mw. Melcherts, goedemorgen. Ik wil via u mw. Marion van Stichting Corantijn heel hartelijk dankzeggen voor de goede gaven naar mij toegestuurd. Ik het in het geheel 7 volle pakken gehad. En ik heb niet geteld hoeveel losse hoor want ik had gewoon eruit gebruikt. Maar er waren ook losse ertussen om die pakken bij elkaar te houden. Maar dank u wel mw. Marion, dank u wel. En ik bid dat de Almachtige u nog vele gezonde jaren mag schenken om met dit werk verder te gaan. Dank u heel hartelijk. Het voelt zo goed, het voelt zo fijn dat er mensen zijn die de hand reiken naar ons die het minst bedeeld zijn, die het niet kunnen doen zoals we heel graag zouden willen. Maar ik wens u heel veel kracht, wijsheid en inzicht verder in dit waar u mee bezig bent. U en zij die met u medewerkt. Dank u allemaal, dank u allemaal heel hartelijk. Groeten en liefs, mw. Kloof.”