Menu Sluiten

Nieuwe sponsor: Heuvelman Sound & Vision B.V.

Wat is Heuvelman Sound & Vision B.V.?
Heuvelman Sound & Vision B.V. biedt al sinds 1968 innovatieve en gecertificeerde audiovisuele totaaloplossingen. Denk hierbij aan tijdelijke of permanente geluidsoplossingen voor evenementen, vergaderen, presenteren, communiceren en studioverhuur.

Hoe zijn we met Heuvelman Sound & Vision B.V.?
Een medewerkster van Heuvelman Sound & Vision B.V. benaderde Stichting Corantijn met de vraag of wij touchscreen digiborden konden gebruiken die door een klant werden afgestoten.

Wat wordt er gesponsord?
Na de eerste schenking van touchscreen digiborden volgden er meer. Het jaar erop mochten wij opnieuw digiborden ophalen en daarnaast ook kantoormeubilair.

Wat doet Stichting Corantijn hiermee?
De touchscreen digiborden en de bureaus en bureaustoelen worden via ons onderwijsproject, waarin scholen worden opgeknapt, geschonken aan scholen in Suriname.

We zeggen hartelijk dank aan Heuvelman Sound & Vision B.V. voor hun hulp!

Het goed inpakken van de touchscreen digiborden voor vervoer naar Suriname scheelt ons kosten en onze vrijwilligers is hierdoor werk uit de handen genomen.

Wilt u meer weten over Heuvelman Sound & Vision B.V.: heuvelman.nl

nl_NL_formal