Schenking digitale schoolborden

De Hogeschool Utrecht heeft medio juli voor het onderwijsproject van Stichting Corantijn digitale schoolborden geschonken. Deze zijn medio augustus door een aantal vrijwilligers, die hiervoor hun tijd en al hun spierkracht hebben ingezet, opgehaald.
Een dag die de nodige zweetdruppels heeft gekost.

Voor het vervoer heeft de HU samen met de leverancier van de borden, Heuvelman Sound & Vision B.V., ervoor gezorgd dat alles zodanig verpakt is dat het door onze mensen direct in de container geplaatst kan worden.

De schoolborden worden door ons team in Suriname bij basisscholen, beroepsonderwijs en middelbare scholen gebracht en zodanig geïnstalleerd dat de leerkrachten hier direct mee aan de slag kunnen.

Dank voor alle hulp en voor deze grote schenking waarmee het onderwijs in Suriname weer een stap verder komt.