Menu Sluiten

Grote schenking uit Tilburg

Medio februari is Stichting Corantijn door de heer Dennis Wormer uit Tilburg benaderd of zij interesse heeft in een schenking van allerhande goederen. Het betrof (school)meubilair, schoenen, medische goederen, speelgoed, medische hulpmiddelen, computerschermen, etc. Uiteraard zijn deze goederen meer dan welkom.

Afgelopen weekeinde had de sponsor meerdere vrijwilligers opgetrommeld die meehielpen in het laden van de bus, aanhanger en bakwagen.

Ook in Lelystad stonden een groep vrijwilliger klaar om de goederen uit te laden en voorlopig in het depot op te slaan zodat ze de komende uitgezocht, ingepakt en op naam kunnen worden gesteld.

We gaan hier een hoop mensen, scholen en instellingen blij mee maken.

Dank aan De Baanderij voor het kosteloos ter beschikking stellen van hun bakwagen en het sponsoren van zijn brandstof. En niet te vergeten, grote dank aan alle vrijwilligers in Tilburg en Lelystad die op hun vrije zaterdag ons met hun spierkracht geholpen hebben.

nl_NL_formal