Menu Sluiten

Nieuwe sponsor: Bardo

Wie is Bardo?
Bardo biedt zorg aan mensen in de laatste fase van hun leven, in het hospice of in de thuissituatie. Deze zorg is niet meer gericht op genezing, maar op het totale welbevinden van iemand met een ongeneeslijke ziekte. Men werkt bij Bardo vanuit een algemene grondslag. Dit betekent dat iedereen welkom is, ongeacht leeftijd, levensovertuiging of culturele achtergrond.

Hoe zijn we met Bardo in contact gekomen?
In oktober 2018 zijn wij gevraagd contact op te nemen met een medewerkster bij het hospice van Bardo. Er stond medische voeding, die overtollig was, voor ons klaar om te worden opgehaald. Vanaf dat moment biedt men ons hulp in natura, bijvoorbeeld in de vorm van medische goederen en hulpmiddelen zoals rollators.

Wat wordt er gesponsord?
Het hospice van Bardo verstrekt ons medische goederen/hulpmiddelen die bij hun overtollig zijn.

Wat doet Stichting Corantijn hiermee?
De medische goederen/hulpmiddelen worden door ons uitgezocht, gesorteerd en op naam verstuurd naar mensen, ziekenhuizen en huisartsen in Suriname.

We willen het hospice van Bardo heel hartelijk danken voor hun hulp!
Met de door hun geschonken medische goederen/hulpmiddelen kunnen we velen, die aan de onderkant van de samenleving leven, letterlijk hulp geven.

Wilt u meer weten over het hospice van Bardo: hospicebardo.nl

nl_NL_formal