Menu Sluiten

Nieuwe sponsor: Joh. Piet Naaimachinehandel

Wat is Joh. Piet Naaimachinehandel?
Joh. Piet Naaimachinehandel is al jarenlang een begrip in Uithoorn en omstreken. In 2017 vierde het familiebedrijf zijn 80-jarig bestaan. Wie op zoek is naar een naaimachine, lockmachine of borduurmachine is hier aan het goede adres. Bij de aankoop van een machine wordt een gratis les geleverd zodat het maximale uit de machine kan worden gehaald.

Ook voor reparaties of een onderhoudsbeurt aan een machine kunt u hier terecht. In de eigen werkplaats worden alle merken en alle types vakkundig binnen vier werkdagen gerepareerd. Op de reparatie staat drie maanden garantie.

Maar er is meer te koop.
Klanten kunnen bij Joh. Piet Naaimachinehandel ook terecht voor alles op het gebied van breien, haken, borduren en kleding maken.

Hoe zijn we met Joh. Piet Naaimachinehandel in contact gekomen?
Stichting Corantijn krijgt regelmatig (hand)naaimachines geschonken. Om ervoor te zorgen dat ze tip top in orde op transport gaan naar Suriname hebben wij de eigenaar van Joh. Piet Naaimachinehandel gevraagd om ons hierin te helpen.

Wat wordt er gesponsord?
Joh. Piet Naaimachinehandel geeft onze (hand)naaimachines gratis een onderhoudsbeurt en repareert ze ook nog eens gratis indien dat noodzakelijk is.

Wat doet Stichting Corantijn hiermee?
Van de opgeknapte (hand)naaimachines gaan de elektrische naaimachines naar instellingen in Paramaribo omdat daar elektra voorhanden is. De handnaaimachines worden in het binnenland van Suriname verdeeld onder bewoners van dorpjes.

We willen Joh. Piet Naaimachinehandel hartelijk danken voor deze hulp!

Zo komen de aan ons geschonken naaimachines tip top in orde op de plaats van bestemming.

Wilt u meer weten over Joh. Piet Naaimachinehandel, kijk dan op: johpiet.nl

nl_NL_formal