Menu Sluiten

Nieuwe sponsor: De Inlijsteraar

Wat is De Inlijsteraar?
Bij De Inlijsteraar kunt u terecht voor het inlijsten van uw dierbare en/of kostbare werken. Of het nu een werk op zijdeborduurwerk, foto, poster, tekening, schilderij, spiegel of zelfs een T-shirt of de voetbalschoenen van uw zoon of dochter betreft, bij De Inlijsteraar vindt u altijd een passende oplossing en passend aanbod. Voor elke portemonnee, want het laagdrempelige karakter maakt dat een mooie inlijsting voor iedereen haalbaar is.

Het werkgebied van De Inlijsteraar beslaat een groot deel van Noord-Holland, onder meer De Kwakel, Uithoorn, De Hoef, Mijdrecht, Wilnis, Vinkeveen, Aalsmeer, Kudelstaart, Badhoevedorp, Amstelveen, etc.

Kortom De Inlijsteraar heeft voor iedere kunstuiting de mooiste lijst.

Hoe zijn we met De Inlijsteraar in contact gekomen?
De eigenaar van De Inlijsteraar, lijstenmaker Gerrit Hoogebeen, is door zijn vrouw enthousiast gemaakt voor het werk van Stichting Corantijn.

Wat wordt er gesponsord?
De Inlijsteraar biedt ons de gelegenheid om cadeau artikelen en onze kaarten tijdens evenementen te verkopen. De auto wordt regelmatig beschikbaar gesteld om vervoer van materialen naar ons depot mogelijk te maken. Daarnaast verzorgt eigenaar Gerrit Hoogebeen teksten en de vertalingen van artikelen, doneert hij geld voor het transport van een container naar Suriname en heeft hij de aanschaf van katoenen tasjes met ons logo deels gesponsord. Voor een loterij heeft hij prijzen en snoepgoed voor kinderen beschikbaar gesteld.

We willen De Inlijsteraar hartelijk danken voor hun hulp!

De sponsoring van De Inlijsteraar brengt èn extra geld in ons laatje èn we besparen kosten.

Wilt u meer weten over De Inlijsteraar kijk dan op: deinlijsteraar.nl

nl_NL_formal