nl:nieuwsitems:20190603_iyc_duesseldorf_2019

03.06.2019 Suriname ging naar IYC Düsseldorf 2019

Vooraf aan de International Youth Convention (IYC) zijn onze volgers op sociale media via een clip getipt waar de stand van Stichting Corantijn te vinden is.

Aanwezigen werden door de promotiefilm, die onafgebroken draaide, geïnformeerd over het werk dat Stichting Corantijn in Suriname verricht. Aan belangstelling geen gebrek, we vielen op door onze prominent aanwezige groene kleur en door ons hart van keelpastilles, dat regelmatig opnieuw door bezoekers is uitgetekend.

Veel gesprekken zijn gevoerd en flyers uitgedeeld. Ook het snoepgoed, welkom om de kelen even te smeren, vond gretig aftrek. Geïnteresseerden die ons willen promoten op hun thuisfront kregen een usb met de promotiefilm mee.

Hoogtepunt was het bezoek van het hoofd van de Nieuw-Apostolische Kerk, stamapostel Jean-Luc Schneider, op onze stand. Met belangstelling bekeek hij onze film en luisterde naar de uitleg die hierbij werd gegeven.

Neem een kijkje hoe onze stand was ingericht.

We zien terug op een paar geweldige dagen en willen al onze bezoekers bedanken.